Terima Kasih SAYANG .

ini lah pic si dye yg paling aku suke n yg paling cantik bg aku . imy sayang . 


pertama sekali aku nk mintak maaf kt ko pasal mlm to . aku mmg terlalu ego n aku mmg terlalu ikot perasaan . aku marah kerna aku ter blh terima bila orang yg paling aku syg msg ngan boy laen tanpa pengatahuan aku . mmg bg orang laen so kay . tp bg aku , aku x nak kongsi kasih sayaang dgn sesiapa . bg aku dye hak aku . hak aku sorang . tp sayang semua to dah berakhir . kau bukan hak aku lagi . mmg sedih sangatsngat . tp aku x blh buat apa apa . dah byk kali aku cube puyuk si dia tp ( mungkin x ada jodoh , ada jodoh ada lah to . ) klau jodoh x ke mane .  mmg nampak mudah bile dgr aku ckp mungkin x ada jodoh . tp ya allah . tuhan saje yg tahu . tp terima kasih atas segalanye . tterima kasih sbb tanggung bie selame ini . x pe yot bg mase untuk aisyah sebulan ok . sekarang 15.02.2012.     15.03.2012 bie akn cari aisyah balik . jikalau aisyah sudah berpunye ok . yot terpakse lupekan aisyah buat selamenye . wlpon susah nk melupekan tp insyallah , dgn izin tuhan blh rasenye .

yot rindu kt aisyah , rindu sgnt , bukan sekejap aku dgn si dia . hampir 2 tahun aku n si dye . lagi 10 hari nk cecah 2 tahun . 2 tahun bukan sekejap . setiap hari kite berjumpe . mmg sweet sngt mase to . rindu nye nk mcm to lagi . aisyah imy sayang . wlpon aisyah dah x anggap yot sapa sapa . tp bg yot aisyah ttp aisyah yg dulu . aisyah seorang yg baek hati dan seorang yg penyanyang . x de sapa blh ganti nur aisyah bt mohd yusof dalam hati aku nie . dye amat bermakne bg aku , susah senang aku bersama dye . suke duka . biar lah name aisyah terus terpahat dlm hati yot ini .

klau betol aisyah x kan terima yot . kalau betol apa yg aisyah ckp semalam . pintu hati aisyah dah tertutup kat yot lah . x pe aisyah yot x benci aisyah , mcm mane aisyah knl yot dulu mcm to lah yot sekarang . biarlah semua kenagan kita jadi kenagan yg terindah dalam hidup yot .

kalau lah aisyah dah ada cauple baru satu hari nanty . CONTOH lahh . aisyah jaga bf aisyah baek baek . ingat setiap manusia ada hati ada perasaan . walaupon dye lelaki tetapi hati dye sama mcm perempuan jugak . ingat jaga sisa sisa kan dye . kerana dye ada lah anugeran tuhan untuk kita . jaga diri baek baek . jgn sesekali buat perkara yg kita x pernah buat . yot hanye nk tgok orang yg paling yot sayang(aisyah)  bahagia , kerana aisyah adalah sebahagian dari hidup yot . yot cauple dgn aisyah bukan sbb duit , bukan sbb rupe tapi cauple dgn aisyah sbb yot nk jaga aisyah . sbb to lah yot sanggup buat apa saje , sanggup ketepi kan keluarga , ketepi kan kwn kwn hanye sematamata nk jaga aisyah . allhamdulillah , akhir nye yot puas dgn apa yg yot telah buat . yot rase ito lah pertama kali yot menjaga seseorang wanita mcm isteri . hanye ito yg yot mampu jage aisyah . aisyah lah wanita yg yot sayang . paling yot cinta . biar lah semua perasaan yot ni yot simpan untuk aisyah sato hari nanty(amin.)






ingat sayang wang ringgit , kekayaan hanye mampu membuat seseorang ito gembira , tetapi ia tidak akan pernah membuat kita bahagia . 


yot tunggu aisyah ok . 
iloveyou sayang
imissyou aisyah
ineedyou ladybird 
ily imy ind nur aisyah bt mohd yusof . 

No comments:

Post a Comment