:((



 kenangan terindahh ..
 aku rindu saat ni . aisyahh . ily .

aisyahh . rindu aku kt kau . aisyah maaf kn aku sbb sakit kan hati aku . aku tahu aku slh . aku mintak maaf . wlpon aku sad sad skrng tp aku apy bile tahu kau dh boleh lupe kan aku . aku x nk kau nanes lg pasal sbb aku . aku x snggup tgok kau nanes . aisyah maaf kn aku . aku pasti reindu kenagan kite . aku pasti rindu kau . aku rindu nk jumpe kau . nk ambk kau alek kaje . nk cium tangan kau n nk ckp ily kt kau . hee . sweet nye kan . aisyah jage diri ok . aisyah sato je yg aku mintak . biar lah kau lupe aku tp jgn kau lupe kenangan kite . setiap kali aku teringat kau . aku teringat kenangan kite pasti air mate aku mengalir sbb rindu kan sume ito . bg aku kau lah perempuan yg paling istemewa dlm idup aku . biar lah name kau terus di hati aku . aku apy bersame kau . aku mintak maaf sbb aku x dpt teman kan kau . aku x dpt beraya bersame kau . aku pergi bukan sbb benci . aku pergi sbb kau yg nk aku pergi . aisyahh SELAMAT HARI RAYA SYG . MAAF ZAHIR BATIN TAW .
(janji nk berhanti rokok raya pertame.hee.aku berhenti ok.janji ttp janji)
aku akn selalu mendoa kan kau bahgia . ini lah dugaan yg paling besar dlm hidup aku . aku iklas dgn kau . aku x kn benci kau . aku akan syg kau sampai bile2 . sampai aku mati . mati dlm keadaan mauke dibasahi air mate . air mate yg mengalir kerana rindu kan kau aisyahh . aisyahh , aku sayang kau . jage lah diri kau sayang .

No comments:

Post a Comment